DMR
Ontzettend leuk dat je nu met DMR de hele wereld kunt ontvangen! Ik zit veel op WW1 / Talkgroup 1 en er is niet altijd activiteit, is het niet leuk om ook wat internationale k***len ***etevoegen zoals USA specifiek zodat we ook dat kunnen luisteren, zou echt grandioos zijn dat is dus groep 3100 hoop dat het kan.
Mvg.