Bedankt voor de codeplugs! Het is een heel gedoe omdat er diverse Nederlandse Codeplugs zijn. Velen zijn verouderd en niet goed werkend. Daarnaast is er per nieuwe firmware update een geupdate codeplug nodig. Het zou mooi zijn als de codeplug wellicht ook beschikbaar kan komen voor de 578II van Anytone. 73 Andre